Bereikbaar van 09:00 tot 17:00

About Home || Klantenservice

About Home || Klantenservice

Heeft u een vraag over een van onze producten of heeft u een vraag over uw bestelling? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Natuurlijk zijn wij ook telefonisch te bereiken op het telefoonnummer +31 (0)85 071 22 70, wij helpen u graag verder!

Neem contact op

Producten

  • > Waar kan ik een vraag over het product stellen?

    Wij zijn dagelijks (ma-vrij) bereikbaar via ons e-mailadres [email protected], wij streven er naar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden. Heeft u meer informatie nodig over een product waarin u geïnteresseerd bent of heeft u een vraag over uw product na aanschaf, wij staan voor u klaar! 

Bestellen

  • > Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig. Klik op het product dat u graag wilt bestellen. Klik vervolgens op 'toevoegen aan winkelwagen'. Het product is in uw winkelwagentje geplaatst. Klik vervolgens rechts bovenin op het winkelwagentje om alle producten in uw winkelwagen te zien. Klik vervolgens op 'Doorgaan naar afrekenen' en volg daar de stappen van het afrekenproces.

  • > Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Het annuleren van uw bestelling is alleen mogelijk als uw bestelling nog niet ingepakt en/of verzonden is. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected], benoem in de titel van uw e-mail uw ordernummer en 'ANNULEREN'. Is uw bestelling nog niet verzonden dan annuleren wij deze en storten wij direct uw aankoopbedrag terug. Is uw bestelling reeds verzonden, dan kunt u het pakket weigeren aan de deur. Zodra het pakket retour is gekomen storten wij het aankoopbedrag terug.

  • > Hoe wijzig ik mijn bezorgadres, na het plaatsen van een bestelling?

    Op het moment dat u een bestelling heeft geplaatst kunt u het bezorgadres niet meer zelf wijzigen. Wilt u het bezorgadres toch wijzigen, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Benoem in de titel van uw e-mail uw ordernummer en 'ADRESWIJZIGING'. Uw bezorgadres zal dan worden gewijzigd, mits uw bestelling nog niet is ingepakt en/of verstuurd. Als het pakket al is verstuurd is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres aan te passen. Wij adviseren u ons altijd te benaderen wanneer u foutieve informatie heeft doorgegeven, wij helpen u graag het pakket alsnog op de juiste plek te krijgen.

Betalen

  • > Op welke manier kan ik betalen?

    Momenteel kunt u uw bestelling plaatsen met: iDEAL, Credit Card (Mastercard), Maestro. Het is momenteel nog niet mogelijk om met 'KLARNA - Achteraf betalen' te betalen. Wij zijn druk bezig ook deze betaaloptie toe te voegen. 

  • > Kan ik contant betalen?

    Contant betalen is niet mogelijk. Wij accepteren geen contante betalingen aan de deur. Uw bestelling dient bij het bestellen te worden afgerekend via onze website.

  • > Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

    U ontvangt automatisch de factuur van uw bestelling in uw mailbox. Op het moment dat u uw bestelling plaatst ontvangt u een bevestigingsmail. In deze mail vindt u de factuur als bijlage.

  • > Is het mogelijk om achteraf te betalen?

    Nee, helaas is dit nog niet mogelijk. Wij zijn momenteel druk bezig deze optie toe te voegen aan de betaalopties.

  • > Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

    Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen zal deze gecontroleerd en verwerkt worden, dit gebeurt binnen uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending. Na controle wordt uw aankoopbedrag teruggestort, hoe snel het geld op uw bankrekening verschijnt hangt van van uw betaalmethode en bank. 

Bezorging

  • > Zijn er kosten verbonden aan de bezorging?

    Nee, bezorging is voor u altijd gratis.

  • > Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    U ontvangt een email met daarin een Track & Trace code of link van de vervoerder. Zo kunt u precies zien wanneer uw pakket wordt bezorgd. U ontvangt de Track & Trace code en/of link zodra u bestelling is ingepakt en is opgehaald door de vervoerder. Zodra uw pakket is gearriveerd in het sorteercentrum krijgt u additionele informatie over wanneer uw pakket geleverd zal worden. 

    Mocht uw link niet werken, vul dan uw pakketnummer + uw postcode in via de volgende link: https://www.gls-info.nl/

  • > Tot hoe laat kan ik bestellen als ik mijn bestelling morgen in huis wil hebben?

    Indien u voor 15:00 uur op werkdagen heeft besteld, ontvangt u over het algemeen uw bestelling de volgende dag* in huis. Vanwege drukte bij de vervoerders kan het wel eens voorkomen dat uw pakket niet de volgende dag bezorgd wordt. 

    Maandag vóór 15:00 uur besteld, dinsdag in huis.
    Dinsdag vóór 15:00 uur besteld, woensdag in huis.
    Woensdag vóór 15:00 uur besteld, donderdag in huis.
    Donderdag vóór 15:00 uur besteld, vrijdag in huis.
    Vrijdag vóór 15:00 uur besteld, maandag in huis.

    * Dit geldt voor bestellingen en bezorging binnen Nederland. 
    * Met uitzondering van Nationale Feestdagen

  • > Wie kan ik contacteren over de bezorging van mijn pakket?

    U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] indien u vragen heeft over uw producten, uw bestelling of de bezorging van uw pakket. Benoem altijd uw ordernummer in de titel van uw e-mail.

Retourneren

  • > Hoe meld ik mijn bestelling retour?

    Uw bestelling retour melden is eenvoudig. Stuur een e-mail naar [email protected] en benoem uw ordernummer en 'RETOUR' in het onderwerp van uw e-mail. U ontvangt van ons de retourinstructies en uw retourlabel. 

  • > Hoe dien ik mijn pakket in te pakken om retour te sturen?

    Voor het retour sturen van uw bestelling gebruikt u dezelfde verpakking als waarin u het pakket heeft ontvangen. Heeft u de originele verpakking niet meer in huis, geen probleem! U kunt hier uw bestelling retourneren in een willekeurige verpakking. Zorg ervoor dat de verpakking stevig is en goed is afgesloten, zodat de kans op beschadigingen zo klein mogelijk is. 

  • > Kan mijn retourzending thuis worden opgehaald?

    Nee, helaas is dit (nog) niet mogelijk. Wij zijn momenteel druk bezig dit mogelijk te maken voor u.

  • > Wat is de retourtermijn?

    U kunt uw bestelling tot 14 werkdagen na ontvangst retour melden. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om uw bestelling retour te sturen. 

  • > Wat is de status van mijn retourzending?

    Bewaar uw verzendbewijs goed, u kunt via het pakketnummer op uw verzendbewijs uw retourpakket volgen. Als het pakket is bezorgd wordt uw retourzending binnen 5 werkdagen gecontroleerd en verwerkt. Na verwerking wordt uw aankoopbedrag teruggestort. Hoe snel het geld op uw rekening verschijnt, hangt af van uw betaalmethode en bank.

  • Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

    Nee, de kosten voor het retour zenden van uw pakket nemen wij op ons en is voor u dus helemaal gratis.


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »